god morgon och välkommen helg!

idag är jag hemma och sjukar mig. Skulle egentligen haft praktik med de rinner ur både näsa och ögon å ja hostar å nyser stup i kvarten så de blev inte av. 
I morse hade jag ställt klockan på halv 9 för att ringa min frisör och säga att jag inte kommer för jag e för sjuk, men jag hade ingen röst då så kunde knappt prata med mig själv så jag somna om. Å nu ringde jag henne å hon blev typ sur för jag inte hört av mig! Men ja  sa att jag inte haft nån röst i morse för att kunna berätta att ja var sjuk. Visst, jag skulle kunna skickat ett sms, men hur mkt tänker man när man e nyvaken? Inget..

Iaf, tycker de e tråkigt att hon ska bli så sur för något sånnt litet, för hon behöver mig inte äns på salongen utan jag står ju bara och kollar ndå så.  Men jaja..
Måste även berätta att hon är en av andledningarna till att jag inte vågar färga håret också, för hon gilalr inte piercingar å hon hade inte tagit emot mig om ja haft mörkt hår sa hon, för de e så många som har fördommar mot "oss" och iaf kanske inte många kommit till salongen om dom sätt mig genom förnstret, SUCK.





Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Hon verkar inge vidare, den där frisören :S



Svar: Varför gör hon inte det? Man borde väl se det som något positivt som frisör, att man är kreativ och så?

2009-11-05 @ 18:07:15
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0