FÖRLÅT!

jag ber verkligen om ursäkt för min uppdatering nu i helgen men jag har haft fullt upp!
Idag har vi vart ute å jagat en present till Ritha som snart fyller 40 å sen jar vi handlat osvosv..
  Men nu är jag iaf hemma och hel! Och om nån försökt att få tag på mig så förlåt, för jag har haft telen hemma. hehe.

Vi hittade iaf en jätte bra present till Ritha, ett taco set! De behövs hemma hos sthlm-arna;)
Sen köpte jag ett vitt paket papper å fina snören till. 
  På sistonde har jag börjat tänka jätte mycket på hur mina julklappar jag ger bort ser ut. Tycket det är viktigt att utsidan speglar insidan som man brukar säga ;)

Nu när mamma druckit sitt kaffe ska vi gå på ICA & panta burkar!
Jag har en jätte stor påse som jag hoppas ger lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0