fixxa å trixxa

hejhej! Nu är jag hemma iaf, har vart det ett tag med har inte haft tid att blogga.
Sandra kom ju hem till mig, har inte träffat na sen i sommras! Ja fixxa iaf hennes löshår, åååh va fin de va!
Nu e jag också as sugen på mörkt långt hår. Så, om jag nånsin skaffar mörkt hår så blir de löshår också. haha;)
 Var i alla fall jätte kul att träffa sandra igen, vilken mupp alltså. 
Fick betalt på ett av de bästa sätten ja vart med om! Fick choklad, päron, nashi äpple, små gula runda frukter med blad runt å bubbelvatten!  Glad tjej:D

Nu sitter jag iaf å väntar på mat, sen blir det prommenad med Malin!♥
Ska väl ta nån vanlig normal lång tripp som alltid.

Så ser hon ut i håret nu iaf, haha! ♥




Kommentarer
Postat av: sandraaskonius

hahaha vilken fin bild, riktigt fint!

2009-11-04 @ 18:09:05
URL: http://sjea.blogg.se/
Postat av: Mallan

wohoo promenad !!:D

2009-11-04 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0