djurplågeri

kollade på en tjej, sandras, blogg och hon hade lagt upp en video som jag inte äns kollade på, bara den första scenen men sen klarade jag inte mer. Pausade fimen och klickade lite fram för att se vad det var. Är glad att jag inte hörde eller såg de i rörliga bilder för ajg hade inte mått så bra då.
men jag måste i ala fall visa den filmen för er.   det är som jag förstår mycket känsliga bilder i filmen för de som inte klarar det. Men jag tycker att ni som tycker att äkta päls är ett måste för att de betyder klass eller nå skit MÅSTE kolla.




fyfansjävlaskit ÅÅÅÅÅÅÅH

Kommentarer
Postat av: ronja

frågestund i bloggen! kika in och ställ en fråga du också :D

2009-11-29 @ 15:03:48
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Så jävla hemsk video, ja! :(



Svar: Nej, jag är laktovegetarian, så det enda från djur jag äter är mjölkprodukter :)

2009-11-29 @ 15:17:32
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0