blåvalen sandra

ja säger bara, MALIN - du är inte den ända som leker säl näru tatt en öl för mkt.
De e sant, jag gjorde det i lördags å jag e tycker det e lite pinsamt, lite..
men nu när jag skulle duscha efter träningen så torka ja mig å va så öm på benet å såklart
hade jag ett stoort blåmärke! och några blåmärken. Jag lovade iaf mathias att inte dricka för mkt på 40års festen, och om jag äns ska dricka vet jag inte! jag säger inte som andra bloggare:



Nä, så säger jag inte.



men att jag alltid ska lyckas med blåmärken. Huga.

Nu ska jag få mamma att baka pepparkakor, de blår säkert imorgon istället :(

Kommentarer
Postat av: Malin - Sån e jag!

åååh va gött med pepparkakor!

2009-11-23 @ 21:24:56
URL: http://bestofberger.blogg.se/
Postat av: Maliin

HAHAHA du gjorde de iaf itne mitt i stan;) Du och ajg borde verkligen festa tillsammans snart, vilken jävla fest;) hahaha

2009-11-23 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0