tanke

På skolan idag kom en av lärarna med telefonen till mig, de va gympa lärarn..
Jag vart typ skrajj, men han berättade bara att vi skulle bada på onsdag morgon, han och jag,
Ta ett mysigt morgon dopp osv. Myspys!
Så då va de inbokat då:)

Efter skolan idag åkte jag direkt hem å vilade, var så arg för att jag hade fått åka ettan
å gå hem, i bajsvädret.. Sen drog jag till friskis å svettis på spinning pass. Det var grymt skönt!
ska dit varje måndag framöver, om jag inte har allt för mkt att göra.
Sen när passet var slut så kom mamma å nalle, vi gick å dela ut reklamen som var över. Å nu e
all reklam slut! wei!
Sen har jag vart hemma, ätit middag å kollat tv, färjan!<3 de e fan ett superbra program;) haha

'Nu sitter jag i sängen å tänker på hur lite tid jag har att förbereda mig för srf, igentligen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0