süper!

igår vad de en gör bra dag! Jag va med Jennifer, kusin, efter skolan. Vi tog en sväng på stan å sen
så drog vi hem till mig, kolla igenom matten och sen så kolla vi på Linas kvällsbok!
Fan vad den var bra;)
Sen iaf gjorde jag mig i årdning tills 18års festen^^
De vart mammas kjol som klänning;) jag lovar, de funka! haha

Sen iaf så drog ja te stan å va me Marre å Anette innan vi drog till festen. var iaf där vid nio
å då vare inte så mkt folk, men de droppade in me jämna mellanrum.
Nån timma innan vi skulle hem så började vi dansa som fan! Typ till Öl smakar kladdkaka i lappland
och sånna låtar, så jag vart le å hedde på kizz - heavens on fire! Då vart de iaf fart på folket! haha:D

Idag vaknade jag iaf efter elva nån gång, tror jag sover så länge bara för att jag inte har
min knöl sovandes med mig ;) haha..
Klev iaf upp, seg tjej, å åt frulle osv.. Sen åkte jag med mamma in på stan. Vi kolla runt lite här å där å jag köpte nya kläder. tre linnen.. snygggga.
Sen åkte jag mamma å khalida upp på ixo house. jag fick mig en "duk" att måla med oljefärg på.
Ska kanske börja med det projectet imorn;) Lä bli en finfin bild på min älskade steven tyler!:D


Kommentarer
Postat av: aanette

ÖL SMAKAR KLADDKAKA, haha :D

2009-05-10 @ 13:06:55
URL: http://lipstouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0