punkt.

jag har just punktat upp vad jag har att göra i skolan å kom fram till att dety är mkt!
jag fick iaf ledigt till srf! Wooho! så de e klart, men jag har mailat lärare att jag är borta då så jag kan få uppgifter att
jobba på innan jag åker. Jag e inte så peppad på allt jag kommer ha i skolan att göra framöver.
Jag ska göra
  • Jobbanalys på idrotten
  • Skriva om ungdomar och internet på engelskan
  • göra saker att ha med i min slutuppgift på mum. MYCKET saker.
  • Musikvideo på rörligbild
  • En analys på när lammentystnar
  • En svenska bokrecention.
Jobbigt. har inte alls lust, men måste man så.. måste man.
Sen måste jajg jobba en massa hemma så jag kan få pengar till srf.
Så fråga inte om ni kan va med mig osv, å om jag sitter vid datorn å inte tar en paus från mina arbeten,
skäll på mig!


Denna bild förklarar verkligen mina känslor!
den e gammal. huhu


å du, anonyma jäkel, å andra som ba, eeuuuuh. De kanske e de som e meningen med bilden;)
själv tycker jag att den e... euuh!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuuuuul!

2009-05-06 @ 18:36:19
Postat av: anonyyyyym

usch! visa mer bilder på di honeyu,eller nej jaa bvill ba inte se förö då skäämsja överwa aatt de finnss såå fuul människlkla här i världen=)

2009-05-06 @ 18:58:08
Postat av: anonyyyyym jäkel=)

hahahahaahahahahahahahahahahahahahahhahahaah

helaaaaa du är bara eeeuuuuuuhhhh=)

2009-05-06 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0