morot

har inte uppdaterat på länge nu, men inte så konstigt..
ni SUGER på att kommentera.

Sitter på skolan iaf.. har suttit här sen 9 å jobbat emd sanna sak.
De har jag gjort bra tycker ja! Men jag e inte klar, vilket e mindre bra..
De e iaf en vecka kvar tills jag e på SWEDENROCK!, å de e ganska exakt
ni jag kommer dit, om en vecka ja..

Övrigt så e jag sugen på sommar.. Sundsvall.
ÖVERRASKNINGAR, öl  på taket ( :D ), dansa på ängar,
fota, värme, myspys, solnedgångar, vara ute hela natten,
grilla. Å my va jag vill börja med det nu!

Men första veckan av lovet ska jag jobba, eller prya, på NFI.
Å det kommer va underbart! :D

Å de roliga är att JAG HAR INGA PLANER FÖR SOMMARN!
jo de har jag som fan.. men inga datum! så jag är FRI!:D

ta mig. mjau

7 dagar kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0