ibland, ibland inte.

Sitter här IGEN..
Har kommit hem från stan för ett tag sen. Åkte in å träffa Anton som var lullig å glad.
Vi träffa en Alkis som va ännu lulligare å glad:D Haha, han va döds skön!
jag tror jag inte skrattat så mkt som jag gjort ikväll på as länge!
sist var nog när jag var med Denize. Puss på Denize!

Jag har iaf haft en mkt trevlig kväll.. med omständigheter som bara
rör runt i mig! GAH!

Nu måste jag snart lägga mig å sussa... Ska med tåget imorgon bitti..
07.50.
Sen på måndag bär det av till SRF!

När jag kommer hem, då blire liv i stan igen!:)
Glöm mig ej!

PUSS

Kommentarer
Postat av: em

ÅH HA SÅ ÄCKLIGT JÄVLA KUL!

2009-05-30 @ 08:36:18
URL: http://privatemachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0