funderingar och.... inget

Visst mode är helt ok. Att tänka på hur man klär sig osv å att bära "morderna smycken"  å skor osv.
Morderna frisyrer e också okej.
De jag stör mig mest på är DET ÄR MODERERNT ATT FÖRLOVA SIG.
Vad e det för skitsnack? Förlova sig efter 4 mån? Är det så kul?, bara för att vara mordern.
Det är väl roligare att ha ett lååångvarit förhållande med bio, hemmakvällar å myspys i nått år.
sen kommer det oväntat en förlovning från pojken, underbart. Sen fortsätter allt mys som innan
men med en vacker ring på fingret.
NEJMEN VI SKA FRLOVA OSS FÖR DET ÄR MORDERNT. fan va pinsamt.
man vill ju veta att man passar för varandra innan, kul att bryta en förlovning för att man inte känner varandra,
insåg man. Å jag tror man inte kan känna en person på 4 månader.

jag e så lycklig med Mathias fast att vi inte förlovat oss.
Vi bråkar inte, vi tjafsar inte ofta, men händer. Mest oseriöst.
Vi klagar inte på varandra 24/7. Å vi ÄLSKAR varandra.
Det är det som är huvudsaken.
Vi grillar med familjen, vi är på fester, vi har hemmakvällar, vi pussas kramas
etc utan en ring på fingret. Den lilla extra kryddan behöver inte vårat förhållande..
Inte än iaf.  Och om den skulle komma, skulle det inte vara för att det är mordernt, de skulle
vara för att vi älskar varandra å känner varandra.. vi vet vilka vi är och varför vi är med varandra,


Kommentarer
Postat av: Kusin

Fan vad tajmat! Jag & en kompis pratade om förlovningar igår när vi knatade in till stan. Om hur folk förlovar sig hit och dit och hastigt och lustigt. Jag tog dig och Mattias som exempel på par som inte är förlovade, fast ni varit tillsammans länge. Och att jag tyckte att det var bra gjort. Jag skulle nog inte ta emot en ring efter bara 4 månader.

2009-05-12 @ 19:10:12
URL: http://theplaydoughpope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0