argh

fortfarande smärta i munnen. har tagit alvedon å gjort annat än att sitta här,
så de har lagt sig lite å jag känner smärtan lite mer när jag konsentrerar mig på
den när jag sitter här.
Jag och mamma har just gjort mat, veggo lasagne som säkert blir AS GOD!
Satt å smaka på blandningen innan, riven ost, keso, grädde å två goa kryddor.
De va sjukt gott, jag skulle lätt kunna äta upp ALLT!
Den blandningen fick mig att vela ha bakad potatis, mumms! Så,
de ska typ jag å Mathias äta imorgon:) Hoppas mamma går med på det bara.
Hon å pappsen ska ut å käka å gå på bio, så vi borde få käka det.
Så vart ja also sugen på att mysa i friggan å käka nacho tallrik! De sulle vart feting gott!!
men de får vi se! man kan ju inte tjocka sig för mkt ; )

Ikväll ska jag baka bullar, ska göra deg snart tror ja. Sen ska vi kolla efter saker att sälja
på loppisen på söndag. Kosingen japp! Hoppas jag har vettiga saker, inte bara , en skål av lera,
eller sånnt skit :P

Imorrn ska jag putsa fönster typ, å städa ut oss i friggan!, om de inte regnar just då..
De skulle dock va as mycigt att sova där medans de regnar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0