aoutch

Har inte skrivit på ett tag, så e väl daxx då.
Idag har jag inte gjort mkt mer än vart på skolan, hittills.. å hos tandläkran.
Min mun dunkar fortfarande, en timma efter besöket. Å huvva, jag gillar inte
tandläkarn. Dels för att man drägglar så mkt, man kan inte svälja, de e obehagligt,
man blöder mkt i munnen, man får ont efter OCH dom klagar på att man har piercingar.

Imorrn ere sista skoldagen för denna vecka vilket e as skönt!
Ska jobba på lite hemma, ränsa rabatter osv å bara tat lungt.
åså på söndag ska jag å Anette stå på loppis, så idag ska jag
hitta saker att sälja. :)  Tjäna lite kosing te SRF! som e sååå snart!
om två veckor e ja där! Å peppar inför banden! WOOHOO:D

Övrigt så piercade jag anette idag, men de gick inte bra. :P
Smycket åkte inte genom, vilket jag såg att den gjorde!! men ndå.
Allt kan ju inte gå som de ska. =P  Fick en tia iaf. WOHO:D haha


Längar tills imorrn, då min mathias kommer hit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0