palla.. skola..

Jag pallar inte.. jag önskar att jag kommit hem om några dagar för nu har jag så jävla mkt att göra i skolan. Det suger helt enkelt och jag vill bara härifrån! i morse va ja så trött att jag glömde ta på mig min bh under vitt linne, men kom på mig själv efter ett tag å då åkte den på.  Sen så drog ja te skolan med 20 över 8 bussen, orkade inte ta 20 i eller 8. Kom till matten å skulle göra prov men hade inte pluggat till de så jag pluggade idag å ska göra de imorrn 10 över 8. Sen imorrn ska jag även göra MDK prov som kommer gå åt helvete! Så de ska jag plugga på idag, ikväll..

Efter skolan ska jag  till mammas lokal och få massage! Jag längtar så mktmktmkt til ldet för, vem mår bra i ryggen efter en vecka i tält? Ingen tror ja..
Nästa år blire husvagn iaf! Å ja vet, nästa år tar ja studenten, men sen far ma!Ndå, hur skulle jag kunna klara mig med längtan i två år? De skulle vart förfäligt!


nu ska jag ner till klassrummet å kolla på musikvideor och sen kolla på hannibal. Sen slutar ja. skööönt.

PUSS MJAU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0