oh ye sex ye

sola vad jamtlibryggan idag med brudarna! Mycket mysigt =)
men fick sällskap av denne speciella Thomas. han ville ha mig, jag ville inte ha han.
Han tog på mig på min stjärna å klädde av mig med blicken fast jag dock bara satt i badkläder.
 han ville att ja skulle komma hem till han ikväll och klippa honom. han frågade vart jag piercat mig (vilken
studio alltså) å ja sa att jag har bara gjort läppen på studio. Han ba; vilken läpp?
Ja, underläppen såklart?!  han ba; ja, har du inga mer läppar?   (generad jag)
Jo de e klart jag har..    Han, har du inga piercingar där då?   ehm, ursäkta.. mn det angår inte dig.

han va läskig. huhu.. åså satt han lite för nära.  huga.

Annars har jag haft en mkt trevlig dag!

Igår vare mkt trevligt här hemma! Vid 4 halv 5 var vi "alla" samlade.
Denize Jag Viktoria Linn & Sofia.
Vi hade knytkalas och grillning här medans mamma å pappa va nere med alla grannar och grillade på bryggan :)
Vi grillade, gjorde sallad å åt ost å massa goda onyttigheter.
sen cyklade vi till stan, kollade på gratis konsert i badhusparken å drog sen upp till
Viktoria å spelade "med andra ord" och fick veta att kuken står på Göran Persson å att Hitler inte
hette Adolf, utan Alfred. HAHAH.
Sen hade vi kuuul å på natten cyklade vi till minnesgärdet och neckade,, i trosor ;)


Btw så badade jag i SJÖN idag!!! jag som e såå kinkig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0