holy maccaroni.

underbart väder!, eller hur??
Idag har jag vart på stan med Vicky Denize Lotta & Ida. Sen kom Malin å Mica. 
Jag köpte mig ett cibatta bröd å vi gick ner till jamtli bryggan sen å klädde av oss å stekte som vanligt.
Det va mysigt!

Kom hem för ett tag sen, ska äta snart så jag tar en paus från solen.
Fick brev från jämtlands gymnasiet nyss. hör och häpna

JAG KOM IN PÅ FRISÖR, I BRÄCKE!

Då undrar ni i nuvarande klassen nog; ska du lämna oss?!
NEJ. JA. KANSKE.  Jag ska gå den första veckan på frisör typ, sen så kommer de säkert
va jobbigt med att pendla, att inte känna nån å att UMGÅS MED SMÅBARN. 
 jag e skitglad att jag kom in osv, men jag tror det blir att kolla in de, sen gå media. Å sen NFI
ett år. Känns bättre det :)   Men som sagt, jag ska pendla en vecka å kolla läget så^^,

SÄG GRATTIS. vettja.

 

Kommentarer
Postat av: em

MEN NEJJE!!!!!!

2009-06-29 @ 18:29:00
URL: http://privatemachine.blogg.se/
Postat av: mathias

nice!

2009-06-29 @ 19:17:17
Postat av: Sanna

Fan vad coolt :D Du passar som frisör somfan men du får inte lämna oss förrän vi tagit studenten sådetsåå! MEN GRATTIS :D

2009-06-29 @ 19:46:34
URL: http://snakeshout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0