hallelulia!

oh happy day! vilket underbart väder:)
Idag ska jag vara glad trost omständigheterna. (men du ska veta att jag innerst inne är trasig)
jag har vart ute med nalle, han fick bada i sjön. Träffade ismael som stod å snacka om mina piercingar
att de va lite för mkt, men jag va dcok snygg ndå... Ma takkar ma takkar!
Gick hem, bytte om..  Hade på mig en vit klänning när jag va ute, men kände att jag ville få lite färg på benen och ryggen + bröstet idag, så bytte om till ljusa jeans shorts å en zebra tuptopp.
yes, jag ska gå runt å visa mina bleka ben på stan. Oh my...

Jag å denize ska iaf gå till tågstationen å köpa tågbiljetter till svall.
IDAG ERE EN VECKA TILLS VI ÅKER. wohooo:) fet skoj.


men nu ska jag kolla kontot å cykla iväg tror ja:)


pusss mjau!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, vädret är sjukt underbart. ;) Ha en fin kväll!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-29 @ 00:24:02
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0