DAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE E VÄRT ATT LÄSA. JVLA FITTA.

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

nej det finns inte många

sandra' oh happy day säger:

oho, jag visste itne att du sätt alla?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

jag har umgåtts med punkare som fan när jag var 17-18 och det är inte många

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

vad klassar du som "många" i en stad då?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

40?

sandra' oh happy day säger:

när du va så ggammal ju. det betyder ju inte att du känner alla i hela sverige juh.

sandra' oh happy day säger:

en stad.

sandra' oh happy day säger:

?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

och vad vet du då jämtlandsjänta?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

om hur "många" som finns?

sandra' oh happy day säger:

jag vet iaf att de finns många som inte e så negativ som du å bara skiter i vilket för att det är "dött"

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

jag lyssnar på vad jag vill och allt jag tycker är bra

sandra' oh happy day säger:

jaa, men du behöver jhu inte säga att de e dött osv?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

från creedence till soad,magnus uggla,micheal jackson björn rosenström osv

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

låt mig gissa att dina kompisar skulle håna dig om du kom och lyssnade på britney spears i mp3n?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

"åh vad dåligt"

"hur kan du lyssna på nåt sånt"

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

och sådana kommentarer

sandra' oh happy day säger:

nej, varför skulle dom det?=)

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

för att det är väldigt ofta så folk som är helt insnöade på en stil beter sig

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

oavsett om det är religion

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

elr vad fan som helst

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

är du en riktig rocker då?

super du och knarkar stenhårt?

sandra' oh happy day säger:

måste kjag knarka stenhårt för att va en hårdrockare?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

om du ska vara helt stilenlig så

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

kolla ozzy

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

elr Steven adler

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

jimmy hendrix

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

janis joplin

sandra' oh happy day säger:

jamen klär du dig i lila, sminkar dig i silver guld osv? jag menar.. om du gillar lady gaga måste du göra de..

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

sångaren från ac/dc

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

men nu är du ju rocker

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

eller hur?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

och du klär dig ju så och lyssnar på sån musik

sandra' oh happy day säger:

JAMEN VA HAR DET MED KNARK ATT GÖRA?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

di skulle ju klassa dig själv som en hårdrockare

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

knark är en stor del av rock kulturen

sandra' oh happy day säger:

vafan. sutter du pillar navel ludd å har en blinkande lampa i rummet? du måste de om du lyssnar på tecno

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

och förneker du det så har du inte läst mycket elr lyssnat på texter

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

i hårdrock

sandra' oh happy day säger:

okej,.

sandra' oh happy day säger:

i'm so sorry! jag är sååååå wannabe för att jag väljer bort droger

sandra' oh happy day säger:

för jag måste verkligen göra det för att oxxy gör så..

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

så du säger att droger inte är en del av hårdrockskulturen?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

ni klär er som alice cooper så varför inte

sandra' oh happy day säger:

ni?

sandra' oh happy day säger:

er du heölt cp i huvet

sandra' oh happy day säger:

du vet inte äns hur jag ser ut?

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

hårdrockare?

sandra' oh happy day säger:

juste... alla ser ju likadana ut så..

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

ja man kan ju iaf se direkt på stan vem som är det

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

det ser ju inte ut som om ni ska på nån fin resturang precis

Carlson// ผมรักคุณ <3 Sötfredda! Erik, jag älskar dig mer än allt <3 / din freddis säger:

öh är du upprörd eller?


Kommentarer
Postat av: Emelie

hallådär, allt bra?

besök gärna min blogg :)

2009-06-29 @ 00:00:21
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0