sommar sommar sommar!

är på semester som sagt, är just nu i gnarp på en kanping i sörfjärden.
Vi åkte hit för å hälsa på Jennifer å hennes familj:)  Idag har vi vart å kollat på nå lopp, Mats sprang å han kom ju  i alla fall fram teslut å vi gillart!
 Just nu sitter jag bara i husvagnen. Har käkat lunch som va en macka me makrill, mums!
Väntar på att Jennifer ska höra av sig så vi kan gå å bada nån gång! gah... Jag vill bli blööt.

hör å häpna!, de e Sandra som skriver detta,men jag har hittat en solhatt.. ja en SOL HATT som jag vill ha.
ska kolla om vi hittar affärn med den i å köparn på måndag. Den e LÄCKER, precis som ja.
Så de blir ju suveränt!

jag sitter här å saknar ja.. japp.. jag saknar som fan. Men Denize!, snaart får ja va me dig igen så de e lungt:D
Du å ja Denize, å våran bebis!<33  de blirt nä vi kommer hem! Å snart eru 18 också, så då ere bara ja å Malin som ska bli de..sen e vi nöjd;D så dagen efter lucia smäller de på krogen!   Ja görstar på GIII ja.  1-0 till de.

Nu ska ja byta om te bikini å hålla i mobilen å vänta på att Jennifer ringer så ja kan gå nån gång:D


Puss mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0