beroende

ehm. jag hatar att va hemma ibland. å då menar jag hemma i östersund åså. För man känner sig så tvingad att ha saker att göra. Som nu ikväll. Tjejerna e på krogen å jag har ingen att vara ed för de käns som om ALLA e borta. Å då kommer jag bara sitta här, å de kommer va så jääävla tråkigt, för ja vill ha något att göra när ja e hemma! Urk på burk va tråkigt de här e. Men, ni vet vart ni har mig ikväll, HÄR. vid tråkiga bajs datorn.
Förstår inte hur vissa kan vara dator beroende, de e ju sjukt tråkigt att bara sitta här. Nån timme par dag e ok, men vadå spela dator å sitta här jämt? å hela nätterna. Nej de skulle jag inte palla.
Dock sitter jag ofta när jag inte kan sova, men inte för att jag e beroende precis å måste spela. Men blä va depp ja vart av den tanken nu.
 Nu måste jag hitta nån att va me innan jag blir datorn beroende.


puss mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0