Älskar dig mest..

Älskar dig super duper mycke..Du e mitt liv..Du e mitt allt. Skulle inte kunna leva utan dej.. Älskar dig mer än mej själv..
Du e så fiin och söt helt perfekt.. Om nån frågar mej hur många syskon jag har så har ja 5.. De e skit bra att ja inte e yngst av syskonen nu :D.. Du kommer nog aldrig fatta hur mycke ja älskar dej å ja e inte så duktig att visa och säga de.. Men de här brevet e ett tecken på hur mycke jag älskar dig.. Ja försöker göra så att du förstår att du e mitt liv min själ..Men ja kan inte säga de med ord..Såna vackra ord fins inte..De kan gå hur länge som helst du vet att jag alltid fins här för dej..Du kan få bli sur på mej BARA du lovar att bli min vän igen..Alla syskon bråkar nån gång men vi gör det ytterst sällan.. Vi bryr oss inte om nån annan kallar oss fjortis vi har varandra å vi är så stark att vi kan stå på oss..Ja älskar att barnsla mej så varför bli vuxen i förtid..de har vi gott om tid på oss sen.. Nu ska vi ta vara på de här..Älckar dej super mycke hoppas du förstår de nu..!!
Puss&Kram//Denize


Kommentarer
Postat av: denize

naaaw. va gullig jag är <3

2009-07-05 @ 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0