ajajaj

jag har ont i magen. Fick så fruktansvärt ont å ville bara vika mig dubbel och gråta. Jag vill inte att det ska vara som det är. Jag vill att allt ska vara som förr. Jag vill att du ska hålla om mig på kvällarna tills jag somnar. Jag vill att du ska vakna å berätta för mig hur mycket du älskar mig och hur mkt jag betyder för dig medans jag låssas sover å ler smått för mig själv och kan sova hela natten. jag vill att det ska vara du och jag mot världen och att vi ska vara lyckligast av alla.
Att det bara finns jag och du, och att det inte går att tveka på om det ska vara så eller inte.
För mig är tiden värdefull. Det är värt varje sekund, minut, timma, dag, vecka, månad att vänta på att få h
a dig hos mig igen. Jag ska gå igenom denna tid och fortfarande vara lycklig på utsidan, men på insidan är jag kanske inte lika lycklig för det finns en tom plats i mitt hjärta. Men jag vet, att en dag kommer den platsen vara fylld igen.



puss, mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0