paket å snö



TITTA vad jag är flitig emd att köpa julklappar!  tror jag inte köpt nått till mig själv under december utom godis osv ;D huhu.. men man känner inte heller att man behöver pengar i december till annat än julklappar.
Fick dock 320kr till idag av mamma sen jag sålde i helgen,men de ska ja spara tills efter jul å köpte kryssningsbiljett. Man vågar ju inte köpa innan jul ifall man ska få den av nån ;D (nån = mathias eller mamma)

JUSTE! jag va ju så jääävla depp hela förra veckan tyå för ja trodde inte att de skulle bli nån snö, men igår kom den!:D å nu ere as mkt så jag e såååååååååå glad!
njut av bilder ni sthlmare å ni andra som inte har snö..



å vi hade skottat tre gånger idag innan bilden togs,  wiho:D



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Smart tänkt ;)

2009-12-14 @ 19:05:12
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0