lip bajjan

satt just och tänkte på hur gärna jag skulle veta plåga å döda de dåliga bondar som har alla grisar, å alla andra som behandlar djur illa typ flår osv. aja, kom iaf fram till att när en människa behandlat en annan människa illa, typ har   stängt in den i ett mörkt rum å låter den äta sin egen skit å dricka sitt piss misshandlar den osv, då säger dom i tidning och nyheter att "han blev behandlad som ett djur i 7 år!"  Å om han nu hade sånt helvete, varför reagerar dom inte på Artikeln?? Han blev ju verkligen behandlad som ett djur. det är som att alla vet att djur blir behandlade så å att man inte gör en stor sak av det. De suger, jag hatar det.

Men tänk er känslan att få plåga någon som plågat så många små oskyldiga djur?! Tänk er vilken härlig känsla att få trycka ner dom i sin egen skit, att få stänga in dom å skrämma dom. Flå dom å göra dom psykiskt sjuka så dom äter på varandra osv.
när jag är gammal å nära döden tänker jag fixxa en pakt med pansisar som går med mig å plågar alla, för det är värt de! så värt de.

 




Vad är det som gör att alla jävla okänsliga människor fortsätter att köpa päls?
jag kan verkligen säga att JAG HATAR er som gör det.  jävla skithögar =(
nä malin, nu lipar jag igen!

Kommentarer
Postat av: mallan

va fan sandra! nej okej de här får du grina för, det här är hemskt_:( jag kan plåga dom åt dig, bönderna alltså, de heter inte bondar;D

2009-12-11 @ 16:20:26
Postat av: pimpXprincess

I'm there for you! ;) haha

2009-12-11 @ 17:34:42
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0