latmasken talar

nu har jag suttit på samma fläck i 5 timmar, om man ska räkna med hur länge jag vart på samma ställe så blir det i 17timmar, hehe. Sitter alltså i sängen men måste snart klä mig å göra mig klar.
jag e så lat idag känner ja, men de har vart skönt ändå:)

Imorgon kommer Therese å det kommer bli skit kul!
Hon André Jimmy Mathias å jag ska sova här på nyår, medans Mamma pappa å kanske joke å emelie också ska göra det, jag vet inte vart gästerna ska sova:O  Hade vart så mkt lttare om mamma å pappa inte va hemma.haha

 Imorgon ska vi göra en glassbomb!Det ska bli kul, massa kul. Jag hade en sån när jag var liten, så välte ett ljus på de när jag skulle skära å allla trodde den skulle smälla, KUL!:D


Kommentarer
Postat av: Michaela

SV: Håller med om att man ska köpa budget saker :)

Dom är ofta väldigt fina<3

2009-12-29 @ 18:02:43
URL: http://sweetestlady.blogg.se/
Postat av: Marre

Sv: Ja, visst är det. Finns ju hur mycket sjuka fetisher som helst! De finns ju överallt också, man känner säkert någon som inte gått ut med det eller inte vet om det själv :P

2009-12-29 @ 18:07:17
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0