kylan biter mig i kinderna

när jag gick från tåget å upp till skolan så var de så kallt så de bet i kinderna! Dock är de bara -5 grader här å de kan bli upp mot -20,- 25 så de e bara att vänta.
  Somnade på tåget, fokuserade på att hålla mig vaken eftersom att han kommer å kollar biljetterna, men såklart skulle jag somna å han kom å peta på mig, det var lite pinsamt!haha.
Har två lektioner idag å båda är frisör. Ska klippa tror jag eller göra ett skolarbete. Har tre frisörarbeten att göra ikväll, å jag ska hinna baka gulakatter å slå in julklappar också.  ALOTTODO

Slutar 13.15, är dock i stan tre men då ska jag iaf få ta en vända på stan med Jennifer. Ska  köpa lite julklappar!
Känner att jag måste göra det nu för har knappt tid framöver.





Kommentarer
Postat av: mallan

hahahaaha du somna:D

2009-12-02 @ 10:27:25
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, han skulle haft en smäll! Speciellt när han inte ens kunde ta sig till studion!

2009-12-02 @ 10:50:06
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Cecilia

hej.. tänkte bara höra vartifrån du hörde det hemska ryktet att Carro skulle ha avlidit? kan inte släppa det att någon skulle kunna säga nåt sånt utan att veta..



KRAM

2009-12-02 @ 14:40:29
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0