i say so



"god jul"  förlåt men jag bara HATAR de ordet typ. Alltså jag älskar julen, men klarar bara inte av att stlla sig å krama alla å glatt ropa ut till världen "GOD JUL". Tycker det är för mycket. Visst när man vaknar å  mamma å pappa flinar upp till en å säger det. Men tycker de e, för mycket bara.   fast att ja inte gillar de, så säger jag de såklart!


"mammas tjat om julklappar"   hon sitter å pratar med hunden å pappa 5 meter ifrån mig å säger 'i år kommer sandra få hälften så mycket julklappar som förra, eller knappt det. Hon kommer få tre stycken'   HALLÅ. jag sitter brevid?  vet dock att hon bara säger så, men varför?=S   de blir ju inte bättre av att hon säger det.

"marsepan godis" förlåt men fyfan vad det är ÄCKLIGT. sjukt. har aldrig gillat det, inte alls.
Min bror kan sitta å rulla stora bollar av marsepan å äta. Ja typ spyr då, Blääää.

"jag" jag gillar inte mig själv just nu. Bara håller hemligheter å har så jävla svårt för att prata med folk.
Måste prata!! ljuger gör jag också.... (dock om mig själv så ni behöver inte sitta å tänka på va ja ljugit om till er)



"snickers kaka"  som Malin sa; en burk jordnötssmör, 2 dl sirap, 1dl kokos, 2dl socker 1liter rispuffar å sen 200gram smält choklad över. JUMMY  (kanske sa fel på nåt..haha)


"Julafton"  imorrn är en SUPER dag!
 först tomte hopp med Malin, hem å duscha å mysa på, kolla på kalleanka, äta massssa mat,
tomten kommer, öppna julklappar.  kanske bada tunna också, vem vet vad man hinner med.

"Malin"  En tjej man INTE kan få nog av.  Idag i slutet av prommenaden så berättade hon att hennes pappa tyckte jag var en äkta kompis å jag blev så glad. No one has said that before.  På vägen hem då sen så tänkte ja på att Malin är den ända kompisen jag ALDRIG har bråkat med, inte äns vart sur på:O Å jag lovar, de e sant.
Malin är en super duper tjej #1 å imorrn ska hon få julklappisar av mig:D

"Tomtehopp" yess, imrogon är det tomtehoppning i valla!  Tomtar som hoppas fallskärm ur flygplan och delar ut godis till barnen. Mysigt:)


Kommentarer
Postat av: mallan

1 dl socker i snickers kakan;) Jaa och jag håller med min pappa till 100%, det har jag alltid vetat och ifredgas bevisades det ju bara lite till, love u <3 Du fårjuklappisar av mig emd:D woho längtar nu!:D

2009-12-23 @ 19:40:11
Postat av: anette

HAHAHAH YEES!!!!! jag hatar pockså att säga god jul. tycker de är så pinsamt och töntigt på ngt sätt. säger alltid "detsamma" hahaha fast jag kan srkiva de. men inte säga de

2009-12-23 @ 19:51:30
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0