har tråkigt:D

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
haha;)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
olle:)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Alltå, det var inte lika trångt om på halloween faktiskt:P

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Du gör mig lycklig gumman, dig vill jag leva med resten av mitt liv <3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Bebisens återkomst

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Nee fy fan vad surt!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hejje!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Är hos åke och firar lilljul:)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Jag älskar att du är min för du är en sån jävla unerbar människa <3

10. Din romantiska replik?
Ja det har jag:D

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Men gud jag vågar inte.



Kommentarer
Postat av: M A L I N : )

fin blogg :D

2009-12-26 @ 19:59:26
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Hahaha, nr 6! xD

2009-12-26 @ 20:16:23
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0