bilder, massa bilder.

överförde bilder jag har på min mobil över hit nu å tänkte visa litte.
Jag e så dålig på att föra över bilderna varje dag så alla får komma nu;D


osminkad sandris efter julmarknad.
 
jag och elvis!


mjoodu, min katt gillar att ligga på ryggen. De e ganska svårt att räta ut den sen eftersom
man får gå runt sådär ett par minuter.


ego bild ja skicka till mamma på 40års festen. Hon va väl nyfiken på hur en
tillfixxad sandra såg ut.


jag å hjärtat i en as snygg spegel på 40års kalaseeet


de roliga med den här bilden e att när ja tog den sa ja ba; bloggen!
haha den e oseriös.. -.-


ego pic igår. min nya tröjja, PUSS.
vilken karaktär i Torlek i knipa kopplar man mig till på bilden? haha!

nu kurrar det i magen. ska kolla hur det går med maten.


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vad söt du är även utan smink :)

2009-12-09 @ 18:21:39
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0