beslutsångest

hejsan!
idag har det vart en skön dag. Har vart slappt klädd me uppsatt hår å bara mys.
Sen gick skolan snabbt. Skulle göra slingor på våran kurator men det var jag som fick slingorna
till slut. Emma gjorde dom på mig, bara blekta slingor i botten. Men de vart helt ok, syns inte så mkt.
Sen gjorde jag klart pappas pall på estetiska. De va kul! Men blev klar så tidigt å fick sitta i korridoren å va seg...

Tog tåget hem å här e ja! har just ätit middag.
När ja kom hem så börja ja titta ut kläder för krogen på fredag.

kan inte bestämma mig för vilka tights jag ska ha, help me!


bilderna e så röda bara för att jag har en röd lampa i rummet. As störigt.
Men vilka ska jag ha? help.


Nu blir kaffe paus. PUSS

Kommentarer
Postat av: Mallna

faan va tufft!:D båda var ju fina... hmm.. ta med dig båda hit på fredag, och bestäm dig då;D kanske blir super kallt med dom med hål i? eller näj, de är ju varmt där inne ja.. svårt val och nu var jag inte mkt till hjälp!:D

2009-12-15 @ 20:05:01
Postat av: pimpXprincess

1 :)

2009-12-15 @ 20:31:00
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0