baka baka liten kaka!

har kommit hem från älsklingen nu! Trodde jag å mamma skulle baka men blev inte så, jag kunde ha stannat hos han längre =( Menmen..
Mamma håller på med den lätta men ndå super goda middagen, RISGRYNSGRÖT! Längtar tills den e klar. jummy..


Idag gjorde vi pepparkaks hus hemma hos hjärtat. De tog flera timmar eftersom att vi gjorde allt själva. Skar ut delarna osv! Använde såklart tummstock...ehm.   Sen iaf så klippte jag Helene å Sanna. Det var kul, men nu har jag riktigt ont i ryggen eftersom att köks stolar inte är så höjj å sänkbara. Kunde inte röra mig på bussen hem å har nu så ont att jag mår illa. Tror verkligen inte att de bara är på grund av klippningen.
PÅ TAL OM KLIPPNING, KOM IHÅG ATT JAG FÅR TA EMOT KUNDER PÅ SALONGEN NU!


censur på tjockismagen, haha!


mathias jobbar på sin del av taket!



byggare bob konsentrerar sig för att få taket på plats. haha




den översta är mathias sida, nedersta e min sida.
shit vad kladdigt allt är. haha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :D

2009-12-06 @ 18:44:59
URL: http://agiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har så mysig blogg! love it! :)

2009-12-06 @ 18:47:48
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Äter du gelatin? :o Eller är det han som gör det?



Svar: Hehe okej. Härligt det! :) Själv tyckte jag att den var lite för överdriven.

2009-12-06 @ 18:51:39
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: mallan

duktiga ni är!

2009-12-06 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0