arg sandra

blir så arg att jag kommer koka över snart. Hatar att argumentera med min bror om saker han ABSOLUT INTE FATTAR.
Idag har min pappa vart å hämtat en gris hos min kusin som har egen gård med finfina grisar(har själv hälsat på dom). Å nu kom min bror hem medans mamma försöker få in skinkan i nätet åså komemr han upp å säger

Jocke:jag tänker i alla fall inte äta den där grisen på jul. Jag: varför Jocke: För det är inget jag kan lita på.
Jag: Nehe, så du äter hällre en gris från gårdarna som vart med på tv å blivit anmälda? Jocke: jaa
Jag:
Så du äter hällre plågade grisar än dom som bott på Niclas gård?! Jocke: Alla som dom säljer på ICA har inte haft det så. Det finns ekologiska grisar också!  Jag: Ja men de är Ekologiska bondar som också blivit anmälda!
Då gör han som han alltid gör, går ner för trappan, mumlar något "sååå smart" å svär lite.

Tror att de handlar om att han ska vara så tuff. De e så att våran kusin niclas är homosexuell å jocke e inte så
glá i de å ska bara snacka skit om det å vara så cool så bara för de tänker han inte äta den grisen för "de e inget han kan lita på"  ALLTSÅ VA?!?!?
Jag vet själv hur niclas behandlar sina djur! Dom har det jätte bra å jag har till å me gosat med dom å matat dom.

Jaja smarta jocke kan ju äta en plågad gris å ställa upp på de plågerierna som försigår...

VARNAR FÖR KÄNSLIGA!!men tycker ändå att alla ska kolla på vad dom stöttar i å me att köpa
skinka osv..


Ett liv som gris from Djurrättsalliansen on Vimeo.

 

(såg denna film tidigare på Sandras blogg. mycket känslig film..)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Yasse

fan va hemskt!!



Sv jaha okej :)

2009-12-06 @ 22:10:38
URL: http://forthoose.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅH så snygg du är kvinna ;D Och usch sådana där filmer är så fruktansvärt hemska.

2009-12-06 @ 23:11:39
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: emaa ♥

tack din med !

2009-12-07 @ 06:54:00
URL: http://emaanguyen.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Jag tycker inte att folk ska varnas egentligen, det där borde AlLA se! Människor kan inte blunda hur länge som helst :/

2009-12-07 @ 14:09:59
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0