a som fan..

jag e kass på spelet..

Idag är i alla fall en seg dag och en ganska konstig dag.
tur att ja tog med mina myskläder hit!,men jag e sugen på choklad.
Dock åt ja upp Stellans choklad ask igår ikväll så ja får skylla mig själv att den e slut.

Imorgon ska jag och Mathias in på stan. Mellandagsrea for life! Men ska inte köpa mina älskade skor:(
Har inte råd, för om ja köper dom kommer jag inte kunna leva förän efter nyår.
Längtar iaf som fan till efter nyår då ja åker till sthlm! Ska bli apa skoj:) Åså fyller ju jimmy 18 så vi ska
ut med honom så han får känna hur det känns, alltså inget. haha. korgen e tråkigt..
men på tal om krogen så ska jag ut på tisdag, kanske.. hårdrocks kväll på marité, YESS FULLT MED FJORTISAR DÄR SOM VANLIGT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0