tidig morrn, ingen kväll förän man ska upp igen

magen kurrar, ja e hungri!Mamma står å göra qunoa sallad (MUMS) sen ska vi iväg å träna:)
Sen ska jag hem, duscha å sova. Ska upp 5 imorgon bitti för bussen går 6 här ifrån å sen halv 7 från stan till Bräcke.
Bussresan tar 1.5 tim. URK.. men skönt på morgonen iaf.

Nu ska jaag berätta om min finfina dag! Första dagen på skolan:)
Vi fick ta tåget 07.55 så vi var framme halv 9 å börja 10. Så vi leta upp skolan å gick dit. Träffa på våra lärare som sa att de syntes att vi ksulle bli frisörer, muhaha. Dom visade oss salongen som va UNDERBAR! Vi hittade på en gång platerna vi ville ha:) (å dom fick vi.. gulli gull) Sen satt vi å spela luffar shack å hänga gubbe å gjorde rebusar. Sen fick vi gå in i matsalen å sen gå till våra klassrum med de nya klasskompisarna.
Vi satt å snacka, berätta om varandra å hade nå genomgång. Fick en schema om vad vi ska göra den här veckan för att lära känna varandra. Imorgon ska vi ha rundtur i skolan, sen ska vi hem till ena läraren å fika ty. Sen ska vi till klassrummet igen å göra nått.  På onsdag vet jag inte va vi ska göra, minns inte. men på torsdag blir det Boda Borg!:D WEI. Sen fredag ska vi ha heldag i salongen:D         Det blir supér!
Imorgon får vi schemat för terminen. Spännande!! För vill verkligen veta när jag ska kliva upp nu hela halvåret.. URK.
Men pratade med mamma om det å de kanske blir en liten flyttning till bräcke ndå eftersom att jag får bidrag till det :)
På bussen hem ringde en ledsen lärare, Johannes. Min ljud lärare från Media. Han tyckte det var tråkigt att jag skulle sluta osv. Men jag ska försöka ha lektioner med han. Onsdagar, så vi får se på schemat imrogon om de blir nå ljud lektioner för mig :)


Nu blir de snart mat, sen gymmet. Det behövs verkligen!


pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0