så typiskt..

... att jag ska bli sjuk! jag har skit ont i mitt öra, När jag nuddar ett speciellt ställe på huvvet gör det AS ONT i örat.
Får ryck i nacken å kallsvettas då å då. Så har jag skit ont i min mage. Men idag får jag vara hemma å vila framför datorn.
Har dock vart ute å handlat med mamma idag. Kräftor,strössel, juice, maränger å annat gottigt :) Sen hittade jajg ett par Jeans som jag ÄLSKAR! å jag använder aldrig jeans, men de ska vi ändra på. Så fick ja söta grejjer för skolstarten;)
Kommer bilder å allt i nästa inlägg. 

Ikväll kommer Vicky å Lotta hit. Vi ska kolla på film å mysa!:)  Walk The Remember tror ja den hette. Alla säger att den e as bra så jag hoppas på det då:) Imorgon ska jag kanske åka å köpa en hamster! jag MÅSTE ha en!Men dom kostar ca 100:- sen måste man ha ett hjul å massa andra saker till den också. mat å spån. men jag ska nog köpa en ndå. Ska höra med djuraffärn på frösön å den på lillänge så ser vi vart ja hittar nån:) Har ring å frågat nu. På lillänge kostar dom rynt 100:- å på djuraffärn på frösön kostar dom 95:-.    Minns att de va nån som sa te mig förut att ja kunde få en bur osv me hjul å allt. Men nu minns ja inte vem de va mera!


Snart e en såndär gos min! hoppas ja.


puss mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0