regn på sommarnatten.

Det regnar ute, det är väldigt mysigt men jag gillart inte till 100%.
Idag har jag haft mycket för mig. Har vart på stan, målat ett badrum, vart hemma å sen cyklat till stan för att i stort sätt inte göra något alls, Sen cyklat hem igen. Nu sitter jag här å dricker de bästa som finns!, citron Bubbelvatten. Jummy!
Skulle just byta namn på bilddagboken till bubbelbajjan istället för blondiebajjan, men de gick inte.. så jag får väl stanna blond då. Haha.

imorgon ska jag å mamma åka iväg å handla massa. Hon och pappa åker bort under helgen så jag måste vara hemma med Nalle(min vovve för alla som inte vet) Så vi ska handla mat till mig så jag inte skiter i å äta. Blir lätt så om de inte finns nå man e sugen på hemma. Sen ska vi handla till min kräftskiva jag ska ha på Lördag med mina babes också! Ska bli grymmt roligt! Då ska Denize och Frida sova här också, FAN VAD KUL! Dom brudarna är suveräna, en extra puss te dom! :* 

Jag har behöv av att handla. Måste ut med mamma på stan igen för i förrigår va vi bara ute i två timmar. Hittade massa saker vi skulle gå tillbaka och handla, men de glömmde vi helt! Måste speciellt ha ett par skor från Din Sko som jag ÄLSKAR. Det är de första paret som är de viktigaste paret. Men skulle vela ha alla tre. Och det bästa är att om jag haft pengar å köpt alla hade de bara gått på 1600! Det är ju hur bra som hälst!
 


Sen hittade jag en tröjja på carlings som vi lade undan. En vit lite fodrad med ett tryck på ryggen för 400:-. Oerhört snygg! Tror jag ska springa ner på stan imorgon å köpa den, det fanns bara en kvar så. Och sen skulle vi köpa vitaminer till mig och en träningströjja, som vi såklart också glömmde.
Hittade även ett nattlinne som jag nästan måste köpa bara för det hör till underkläderna jag fick. Så underbart fina!
jag hittade också en Ed Hardy perfym å body lotion. Parfymen kostar 700:- och lotionen bara 245:- så den funderar jajg skarpt på att köpa.eller så önskar jag mig den i födelsedags present! Det är trots allt mindre än två månader kvar för min del!

Nu ska jag dricka upp mitt vatten, sen sova.


Puss mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0