ont i halsen å trött i kroppen

vaknade mitt i natten å hade grymmt ont i halsen!men jag somnade ifrån de.
Vakna med ett ryck å trödde jag försvoit mig, men klockan va bara halv 10 så ja klev upp å gjorde me klar.
Sen drog ja te stan å träffa Mathias. De kändes konstigt i början, å han var inte helt sig själv.. men de vart bättre till slut... När han vart gamla vanliga lilla surknulen igen, haha ;D
Vi gick iaf runt på stan, ja sminka han med glitter å han stylade mig på Monki, de vart fult. HAHA
Sen bjöd hans mamma oss på kina mat:) Sen mådde jag AS ILLA å skulle typ spy.. men de gick över efter ett tag.

Nu sitter ja hemma, as trött å förvirrad. Vet inget om vad jag vill å  hur det borde vara. Urk på burk . . .
Om exakt tre månader ska jag tatuera mig! WOHOOO
Om exakt tre minuter ska jag duscha.. sen sova.

puss mjau! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0