långprommenad idag

god morgon! Vaknade vid halv tolv av att Mathias ringde från Dollar Store. Han kollade efter hamster saker, ´men de fansn inget :( + att jag får ndå inte köpa nån så de spela ingen roll..
Har käka frulle å suttit å glott på min ikke ihopsatta byrå skåp sak från IKEA som ja fick av mamma å pappa. Jag fattar inte alls hur man ska göra, så ja ska få hjälp av pappa ikväll med det så jag kan få liiite årdning på mitt rum någon gång.
Mamma ska börja jobba smått idag och ska åka å handla på willys innan så jag ska åka med henne dit sen när vi handlat klart å hon ska på jobbet ska jajg gå till stan, köpa mig ett nagellack å sen ska jag gå hem till valla. Duktig tjej! Då lär ja ta en dusch å sen sätta mig vid desperate housewifes! Längtar redan hem;) haha. Är på avsnitt 20 tror ja. Har kollat en hel del på de. Men varför inte? de  e ju så jäävla bra!


Sen ska jag ta å baka något också, de e ju så himla kul att baka^^,
Vi gjorde en skit kladdig kladdkaka hemma hos mathias i förrigår, Sanna verka gilla denn mest iaf. haha


pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0