kat? nä

är jag Kat von D nu ? ne..

Har iaf tränat nu å de va as skönt! Gick 20 min på en grej å körde total body så imorgon kommer jag vara DÖD.
Sen körde jag rumpan som faaaan å sen vart de att gå upp för Taj Mahal. Woho! Sen mådde jag illa å fick ont i magen så jag tvingade hem pappa med mig. Å nu sitter jag häär.  Skriver med Malin på msn å hon håller på å få mig att följa med på en prommenaaad. Borde jag? Ja & Nej.  Ja för de e bra att röra på sig å jag ska ju bli Kat så yes;) Sen Nej för jag ska duscha kolla saker till skolan imorgon å ska upp 5 imrogon bitti som sagt. Åh jobbigt val =(  Å dumma Malin. Förlåt men de vart nej.  Jag e grymmt sugen på en macka men jag ska ta en frukt. Mycke goare så.

Nu ska jag ta å dra min rumpis från stolen å duscha å sova.


pussmjau!


Kommentarer
Postat av: mallan ;D

Vi kan gå mååånga promenader andra dagar min lilla bajs <33

2009-08-24 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0