i know you want me, you know i want ya!

JAG lyssnar på den låten. Jag lixxom.. Men den e as skön så de e ok. Haha. Blir lätt så att man lyssnar på lite annorlunda musik när man umgåtts med annorlunda personer hela sommarn. But, I LIKE it!
Å nu daxx för Halo me Beyonce. what's wrong with me?

Idag hade vi heldag på salongen. Det va meningen att vi skulle lära oss att tvätta håret på varandra. Vissa sket i det (?!) å vi andra gjorde de, as kul! Rubina började tvätta mitt, sen föna hon å plattade det. Finfint jobb Ruby! Sen skulle jag tvätta hennes å göra samma sak MEN våran lärare har antagligen mycket tillit på oss så jag fick Tona å klippa henne också! Fan va nöjd jag vart då! Woho:) Det gick iaf finfint å de vart som jag iaf tänkt mig. En brun lila färg. Apa fint på en fin apa!


Före                                                 efter!





fagert..


pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0