ett två tre

Home sweet home! Yes, ja e hemma nu.
vet inte rikigt hur jag mår idag. Har haft kul på skolan å på tåget hem då jag å rubina spela luffar schack hela vägen, de vart jämt! de sög för ja ville vinna. men nu vet jag inte hur jag mår. Ska ladda ipoden å äta nu, sen ska jag byta om å cykla ner till Friskis å träna som en gam! Ska träna mer nu, känns som om jag tappat taget. Blev ju inget i helgen så å de  eju bra å träna, så varför inte?
På tal om mina känslor å att de just slog på en kärleks låt på mammas cd så e jag ett as.
Hur kan jag äns tänka som jag? Vad är det som fattas å vad är det jag kräver av en som inte kräver något alls av mig? Jävla fan.

imorgon ska jag i alla fall sätta i ett tre års skydd mot ungar. Så sätt på mig, de blir ndå inget.


pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0