ÅH MIN KK

mys dag! frulle på säng, prommenad, middag med mormor å morfar å sen har jag vart med min KK Malin!
Vi var först hos henne å lata oss. Kollade på roliga bilder å filmer på internet. Sen gick vi ner till mig å kolla läget. Klappa min Nalle å satt vid Facebook. (min mamma har skaffat det nu..medans pappa sitter vid MSN) .
Sen gick vi te ica å köpte godis. Ja va duktig å handla för 11kr! Å imorgon börjar godislöfte för mig, å Mallan å Mathia också va? ; )  Men jag får äta choklad, de e en viktig del av mitt liv så. Å om jag gör snesteg skajag ha straff, Haha!

Ja, jag har iaf haft kul kul med min KK ikväll å vi ska ses på onsdag igen; )

Jag måste gå å lägga mig om 10 min, för jag ska upp 5 imorgonbitti som vanligt..
Jag har grymmt ont i min rygg å vet itne hur jag ska klara mig i veckan. På tisdag blir det ungdomsmottagning å kolla vilken månad jag är i! magen börjar bli stor nu.

Daxx för macka å sova.

pussmjau!

(KK = konstiga kompis..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0