Jag gör slut.

Först trodde jag att Mia va här för att hjälpa mig, för att vara snäll. Det har jag hållit fast för länge nu. Ja, hur länge är det nu? Hur många år har jag backat upp någon som inte ens tycker jag duger som jag är. Det är därför jag nu tänker göra slut med dig Mia. Jag vill inte ha dig i mitt liv mer, inte på något vis. Jag vill inte att du ska dyka upp här hemma på måndagkvällarna när jag känner mig som mest ensam. Du luras ju bara! Du vill inte alls umgås med mig å bara mysa å äta lite. Du får det lätt att gå över styr å jag vet att du gör det med meningen.
  Jag tog en paus med dig förut men då blev ja närmare vän med Ana. Vi funkade inte alls bra ihop å jag saknade dig. Ana ville ha kvar mig i sitt gäng men jag backade upp dig, åter igen, å gick tillbaka till dig.
 
Men nu vill jag göra slut på riktigt å jag vill inte att du ska komma å "hjälpa" mig nå mer. Jag vill att du ska stanna där du komifrån, jag vill inte ens att du ska viska ett enda litet ord till mig igen eller hejja på mig när vi möts.
Jag vill inte ha något alls med varken dig eller Ana att göra mer!
   Jag ska inte ljuga, jag kommer sakna dig som fan, å jag kommer vela le mot dig å säga hej jag med, men snälla.. Le inte du först så jag måste le tillbaka. Snälla Mia, hjälp mig här! Du måste förstå att det är de bästa för mig. Men du förstår väl inte, för du är inte färdig med mig, blir du nånsin färdig med nån? Tycker du nånsin att nån är vacker å duger som den är? Jag tror inte de Mia. Jag hoppas du låter mig gå nu, å att du INTE trakkar nån annan tjej å får henne att må så dåligt som mig.
 
 
 
Å nu har jag gjort slut med dig öppet så jag hoppas du inte vågar se åt mitt håll mer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tänker skina UTAN dig nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Loppan

Jag tycker inte om Mia! Men jag älskar Sandra! Och hon är perfekt och vacker som hon är! ❤️

Svar: ❤❤❤❤
Sandra

2015-03-30 @ 23:19:57
Postat av: Loppan igen

Och hon är bäst utan Mia! ❤️

Svar: bästa loopie ❤
Sandra

2015-03-30 @ 23:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0