Springmeet 2014!

i helgen är det äntligen springmeet igen! ååh så kul! :D 
 
ja ska till å me jobba där! de ska bli spännande =) ska stå å göra lättare uppsättningar på folk, gratis, för att göra reklam för mig å dela ut lite visitkort =) Ska bli kul!  
Johan har precis hjälpt mig sätta ihop en design för de, ja fick ju lite brått när ja vill ha de klart till dess! Hoppas bara att dom på arkitekt kopia har tid att göra de innan helgen kommer! Håller tummarna.
 
 
 
 
Där e mitt visitkort! typ... 
 
 
 
Alla som är i östersund i helgen borde befinna sig på springmeet. 
   inte bara för att de e nice, utan för att träffa mig!  (man kan få autograf om man e snäll.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0