kära mamma

Min fina mamma ville va lite lik mig, så de fick hon!



hade dock en elak snubbe i salongen å..
han frågade mig om min semester när den skulle va å ja sa att ja inte skulle ha nån förrän i jul för då ska ja till Thailand.
så påpeka han att ja va så blek å fråga om ja ens solar å blir brun, så ja berätta att ja hade en hudsjukdom å visade händerna där man ser fläckar.
då skratta han å sa; kul för dig att ligga där på stranden å va as fläckig å de e en massa snärta snyggt solbrända blondiner som killen kommer spana på.

okej.. inte okej.

ja sa inget då, men sen när ja tänkte på de vart ja as ledsen.
ja kommer aldrig få en snyggt solbränd kropp.. ja kommer alltid va fläckig.

han va ett pucko😔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0