tar mig ut för 90 min...... sen soffläge!

kliver upp ur soffan å drar till behandlingen.
 Sist ja va där, förra veckan, så diskuterade vi att ja skulle gå dagvård, så min behandlare skulle ta upp det igår på möte med resten av vårdarna, så idag ska jag få veta hur det blir.
 
Antagligen blir det inte av eftersom att jag vart där i flera år och "utnyttjat" deras tjänst ich tackat nej till dagvård förr. Så då kanske dom kommer tycka att jag kommer få samma info om å om igen så det blir inge bättre.
  Sen kan ja tänka mig att ja kommer tycka de e småjobbigt. Tänk att va instängd i samma salar med samma folk från 08.00 - 15.00 i 16 veckor?  Oj, ja vet inte.. Å sen se alla som e där som kommer va smala å uuuuh. Nä, ja kommer inte klara det.
 
 
men nu drar ja iaf dit för att få höra. Puss så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0