sotig och skitsnygg

Idag har de verkligen vart ett innesittarväder. Och de e det jag gjort! Tog en liten prommis med nalle å mamma efter frukosten i morse men sen har jag endast vart inne skulle jag vela säga. (cykla till ICA också, duktig jag)
 
Annars har Gossip Girl stått på shemat, sminkat mig svart sotigt vilket jag typ aldrig testat å sen har ja lagat mat till mamma å pappa! :D Det uppskattades då pappa gjort illa handen å kan inte använda vänstern alls å mamma kom hem från jobbet klockan sex.   Å jag bjöd på chili & vitlöks biffar med kökta rödbetor och potatis å sallad!
Hemmafru jag är! haha. Det var ju kul också!, kanske ska laga mat oftare :)
 
 
mitt smink. trivs i de!
 
 
 
 
Å SJÄLVKLART mössan ja fick av mammsen ! den är ju skitsnygg å jag är skitsnygg! wopppa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0