I'm back. Again... SRY!

Hej hopp i lingonskogen! Sry för allt, jag e sämst på att blogga men jag har faktiskt fullt upp om dagarna.
 Skulle ju bara luncha på ätstörningsenheten i veckan men de blev frukost också, men de känns bra!
Sen när ja kommer hem prommenerar jag å fastnar framför annat, målar å sånt. Men jag ska komma igång med bloggen igen ;) E ju inte heller lika lätt när man inte har sin iphone -.-  SUCK.
 
MEN, imorgon har dom stängt på ät-enheten så jag e ledig! Vilket betyder att jag ska ta hand om mig själv, träna, prommenera, ansiktsmask, måla naglarna, raka mig, peela kroppen, plocka ögonbrynen U NAME IT! allt ! :D

Så ser oftast mina torsdagar ut då Jonas kommer hem på fredagarna, å då vill man ju vara fräsh!fräshast! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0