.....

Låg å fundera nu när ha skulle sova.

Tänk när ni ser ett par som lägger ut bilder på varann å ba; du är den finaste som finns!, så är personen AS FUL. Alltså, verkligen ful!!!! Å de må ju käresta också veta ju. Men iaf...
Tänk då om man själv e så jävla ful å älskligen säger att man är de finaste som finns ?!

Fast ja vet ju att så e inte läget för mig å Jonas då. Helt ärligt så va de ett ex ja såg på face idag, där hans tjej som e helt ok, originell å söt, lagt upp bilder på han å skrivit att han e den vackraste son finns!!!!!! Å han e så jääääääcla ful!!!!!!
(kan försvara mig å säga att ja kallar han ex bara för att vi var -ihop-. Å de va via internet å ja va bara en kiddo. Å ja, vi har träffades, å GUD VA FUL HAN VA. Jag å denize sprang ifrån han när vi mötte han på tåget. Så ful e han! Uuuuh

Ja, nu har ja fått dela med mig av mina funderingar iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0