gårdagens kväll!

Wanna here?!?
Fiffi å ja tog en sup vid tre snåret. fixxa åt å massa skit. Drack cider, lyssna på musik, drack whiskey, lite vin å mådde braaa! Sen kom fredrik å hämta oss med vrålåket. GrrrGrrrGrrrRrrRRrrrRrRRRR!

Hemma hos fredrik satt vi å snacka skit, jag å greken showade å vi hade de trevligt!
Tog taxi till stan som Greken pejjade å drog in på G3. Drog ut från G3 för jag fick inte va kvar där.......... tyckte vakterna! Dum dom e ;O

News nästa! träffa folk å hade de trevligt, cuprum näst på de å vart raggad av en snubbe som bjöd mig på en 6a jäger å redbull som ja svepte å åkte hem.
Tack du främling!!! ;D

Fiffen å ja drog till mig med en nööööjd pappa som chafför.
Full fullare fiffi.
Full fullare bajjan.

Staaackars pappsen...



image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Älska NAGELLACKET !

2012-01-08 @ 21:10:24
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0